zaterdag 15 april 2017



Vandaag is het twee weken geleden dat Benthe is gedekt door (Hanrebor Sir) Patrick. Ik kan een voorzichtige melding doen omtrent de drachtigheid van Benthe. De symptomen van 'ochtendmisselijkheid", iets meer slapen, verandering in lichamelijke vormen en haar toenemende 'vraatzucht', lijken het te verraden... ( Even als vrouwen onder elkaar, ik denk dat sommigen deze opsomming wel zullen herkennen ;) Natuurlijk is het vaststellen ervan nog in een erg vroeg stadium, maar mijn intuïtie zegt me dat ze zeker drachtig is. Ik hoop in de aankomende weken meer meldingen te kunnen doen met hierbij een paar mooie foto's van Benthe. 

Hierbij enkele foto's van onze meiden, onafscheidelijk...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.