maandag 23 september 2019


Nog een paar dagen te gaan, de laatste loodjes voor Lynn. Ze is duidelijk trager aan het worden, haar 'vrachtje' wordt met de dag zwaarder. Ze wandelt twee keer per dag dapper haar wandeling met me mee. Daar waar we normaal zo'n vijf kilometer wandelen, is de wandeling nu beperkt tot een kleine kilometer. Vaak stopt Lynn op twee derde van onze route en wacht op me totdat ik weer bij haar terug ben samen met Rhodé en Benthe. Ze geeft hierin duidelijk haar grens aan. We blijven beperkt maar goed in beweging, dat is goed voor haar conditie en haar herstel. Lynn is momenteel erg aanhankelijk. Waar ik ga, is zij ook. Als ik uit mijn werk thuiskom, gaat ze direct aan mijn voeten liggen, de lieverd! Ook Rhodé zorgt goed voor haar moeder. Lekker tegen de dikke buik aanliggen, zo leuk om te zien!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.